Blog Restart
avagy Gastroholic tavaszi ébredése

Míg a medvék téli álmot aludtak, én nem tétlenkedve az életem egy új szakaszában próbáltam felvenni a mindennapok ütemét, asszimilálódni, megszokni az új környezet kínálta történéseket. Új vizekre eveztem. Lassan egy éve Norvégia fővárosában, Osloban "ébredezem", próbálgatom szárnyaimat, természetesen hol máshol, mint a vendéglátás területén - egy 700! vendég leültetésére alkalmas, belvárosi, nyüzsgő fjordparton lévő kikötő impozáns éttermének konyhájában - a Louise Restaurant & Bar-ban www.louiserestaurant.no . 

oslofjord.JPG

Mondanom sem kell, óriási kihívással néztem szembe az elején, én - mint Közép-Kelet európai lakos, magyar nemzetiségű - szlovák állampolgár - meg a rengeteg friss, tengeri /még mozog! :) kategóriájú/ hal, kagyló, herkentyű és társai: Face-to-Face :) Persze az újdonságok mindig sok izgalmat rejtenek, ezért is restartolom a blogomat más perspektívákkal, részben magam miatt, hogy ne felejtsem az újonnan szerzett tudást, részben az otthon lévő szeretteim miatt /hogy ne kelljen egyenként mesélnem mindenkinek/, részben pedig remélem, a nagy publikum számára is tudok majd valami hasznossal, érdekességgel szolgálni...

blogfamily.JPG

Bár gombamód szaporodnak a minivideós-főzős bejegyzések, én még kicsit megmaradok régimódinak, és ha időm engedi megosztok majd veletek sok, általam érdekfeszítőnek vélt írást. Legfőképp a tőlünk -magyaroktól- elég távol álló, tenger mélyéről származó témákat boncolgatom majd, fogadjátok-olvassátok-raktározzátok sok szeretettel! :) 

en_meloka.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gastroholic.blog.hu/api/trackback/id/tr417342702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gastroholic

kulináris élménytúra Ewínyenc falatok fanatizmus a konyhában gasztrosikk és gasztrosokk

Friss topikok

süti beállítások módosítása